TEHNOLOGIJA
UVEK SPREMAN DA BRZO STARTUJE
Startnost je osobina automobila dizajniranih da zadive.
Novo dvostruko suvo kvačilo sa kontrolom proklizavanja obezbeđuje
optimalno menjanje brzina za snagu motora. Sa D.N.A. selektorom na
trkačkom modu, zagarantovana je zabava na stazi.
TCT
MOMENTALNA REAKCIJA
Dvostruko automatsko kvačilo Alfa TCT omogućava najbržu
moguću promenu brzine pri svim uslovima i raspolaže inovativnom
Lounch Control funkcijom koja omogućava optimalno funkcionisanje
svih sistema i izvlači maksimalno ubrzanje.
D.N.A.
D.N.A. PITANJE
Alfa Romeo 4C je u potpunosti dizajniran prema vozaču i
njegovom doživljaju vožnje. Alfa D.N.A. selektor ima tri
podešavanja (Dinamično, Prirodno i za sve vremenske uslove) kako
bi se auto prilagodio uslovima na putu i trenutnom stilu vožnje.
Šta više, ekskluzivni Trkački mod dizajniran je tako da dodatno
poboljša iskustvo vožnje na trkačkoj stazi. Izbor Dinamičnog moda
umanjiće rad sistema za kontrolu stabilnosti i ABS, prepuštajući
vozaču potpunu kontrolu nad automobilnom. Kontrolna tabla je u
potpunosti digitalna sa TFT displejem koji menja konfiguraciju na
osnovu Alfa D.N.A. podešavanja kako bi se dobile najvažnije
informacije o izabranom načinu vožnje.
PERFORMANSE
IZUZETNO MOĆAN DOŽIVLJAJ
Turbo motor modela 4C od 1750 kubika predstavlja vrhunac
tehnologije izrade motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Inženjeri
Alfa Romea uspeli su da ovu tehnologiju učine još agresivnijom i
efikasnijom. Ovo malo ali izuzetno rešenje daje sportske
performanse bez presedana, dostojne super automobila, dok je sve
dizajnirano tako da omogući najčistiji Alfa Romeo doživljaj preko
volana: vozi i uveri se.
MOTOR
KREIRAN DA UBRZA PULS
1750 Turbo motor benzinac, sa 4 cilindra i 240 konjskih
snaga, u celosti napravljen od aluminijuma, ima izuzetan učinak sa
obrtnim momentom od 350 Nm, od koga je 80% dostupno pri 1700 rpm.
Alfa Romeo 4C može da razvije maksimalnu brzinu od preko 250 km/h
i ubrzava sa 0 na 100 km/h za samo 4.5 sekunde: zaista izuzetan
rezultat.
IZDUVNI SISTEM
POVEĆAVA UZBUĐENJE
Alfa Romeo 4C svojim naprednim izduvnim sistemom povećava
obrtni momenat pri malim brzinama motora i obezbeđuje veću snagu
kao odgovor na komandu vozača. Kako bi se primenio izduvni sistem,
motor je takođe opremljen sa novom generacijom turbo kompresora i
izduvnom granom.
AFTER RUN PUMP
HI-TECH SISTEM HLAĐENJA
Kao i svi trkački automobili, 4C koristi automatski sistem
hlađenja kako bi se zaštitio turbo kompresor. Normalno gašenje
motora odmah zaustavlja cirkulaciju ulja, što umanjuje
podmazivanje i može da ošteti motor. After-run pumpa omogućava da
ulje nastavi da cirkuliše sve dok se turbo procesor ne ohladi.