ALFA™ CDC
Nova Giulia Quadrifoglio poseduje „mozak“ koji upravlja dinamikom
vozila.
Reč je o Alfa™ Chassis Domain Control (CDC),
koja integriše Alfa™ DNA Pro, Alfa™ Active Torque Vectoring, Alfa™
Active Aero Splitter, Integrisan Sistem Kočnica (IBS) i Alfa™
Active Suspenzije.
L'Alfa™ Chassis Domain Control (CDC)
obavlja zadatke specifične za svaku od ovih komponenti, kako bi se
dobile najbolje performanse i maksimalno uživanje u vožnji.
BEZBEDNOST
Nova Giulia Quadrifoglio spaja najčistiju emociju vožnje
sa najinovativnijim bezbednosnim sistemima kako bi vozač
maksimalno uživao. Sistemi kao što su Forward Collision Warning
(FCW), sa automatskim sistemom kočenja (AEB) koji uključuje
funkciju detektovanja pešaka, Lane Departure Warning (LDW), Cruise
Control sa regulatorom brzina, Blind Spot Monitoring (BSM) sistem
koji detektuje vozila koja dolaze iz mrtvog ugla i parking kameru
sa koordinatnom mrežom, samo su deo izuzetne standardne opreme
Nove Giulia Quadrifoglio.
INTEGRISANI KOČIONI SISTEM (IBS)
Na modelu Nova Giulia debituje, na svetskoj premijeri ovog
segmenta, inovativni elektro-mehanički sistem koji kombinuje
kontrolu stabilnosti i tradicionalne power-kočnice: Integrisani
Sistem Kočenja (IBS). Na ovaj način postiže se ne samo
optimizacija težine i smanjenje vibracije pedale, već i trenutna
reakcija kočnice, tako da je ovo rekordna brzina kočenja: sa 100
km/h na 0 posle 32 metra.
INFOTAINMENT
Nova Giulia Quadrifoglio raspolaže novom generacijom infotainment
sistema koji uključuje HD displej od 6,5” sa Bluetooth-om, USB i
kontrole volana. Interfejsom čovek/mašina upravlja intuitivni
Rotary Pad. Na zahtev je dostupan i Connect 3D Nav System sa 8,8"
sa prijemnikom DAB (Digital Audio Brodcast) i TFT ekranom od 7".
Nova Giulia Quadrifoglio nudi i Sound Theatre od firme Harman
Kardon sa 900 W snage sa 14 zvučnika, koji uključuje i dva
surround zvučnika i jedan subwoofer.
SNAGA
Nova Giulia Quadrifoglio nije samo najbrži Alfa Romeo
putnički automobil. Najvažnija emocija koja se oseća za volanom
ovog automobila je strast u svom najčistijem obliku. Svaka
komponenta projektovana je tako da omogući beskompromisno
zadovoljstvo vožnje. Putevi ne postoje da bi nametali ograničenja,
stoga Nova Giulia Quadrifoglio daje osećaj slobode koji nastaje u
njenom srcu: pogonski sistem.
MOTOR
Srce Nove Giulia Quadrifoglio je motor benzinac 2.9 V6 bi-turbo sa
cilindrima postavljenim pod uglom od 90°. Motor ima 510 Ks i 600
Nm obrtnog momenta između 2500 i 5000 OPM.
Ovaj novi
motor nastao je iz bliske saradnje sa Ferrari-jem. Napravljen u
potpunosti od aluminijuma, izuzetno je snažan, ali veoma lagan.
MENJAČ
Nova Giulia Quadrifoglio opremljen je manuelnim menjačem sa 6
brzina, dizajniran tako da vozaču da kompletnu kontrolu.
Lagan i precizan, u kombinaciji sa volanom koji odlično reaguje,
pruža izuzetan osećaj i zadovoljstvo vožnje jedinstveno u njegovoj
kategoriji.